A Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) 2016 második negyedévében 8,5 milliárd forintot költött reklámra – mondta el a Civil Rádió reggeli műsorában D. Kovács Ildikó, az Átlátszó újságírója.
Az NKH 2015-ben 25 milliárd forint értékű keretszerződést kötött a Csetényi Csaba tulajdonában lévő Network (korábban HG) 360 Reklámügynökség Kft.-vel és és Affiliate Network Kft.-vel, valamint a Kuna Tibor tulajdonában lévő Trinity International Kft.-vel, továbbá a MindShare Médiaügynökség Kft.-vel az állami intézmények kommunikációs feladatainak ellátására.
Csetényi – Rogán Antal szomszédja a budapesti Pasa Parkban – cégei 2016. januárig 5,1 milliárd forint közbeszerzést nyertek. Ezek a cégek egyébként azok, amelyek többek között az állami intézmények sajtómegjelenéseit is intézik, például ők szerződtek a Lokál nevű, Habony Árpádhoz köthető ingyenes napi- és hetilappal is hirdetésekre.
Az Átlátszó Országszerte blogjának szerzője, Segesvári Csaba a 822 millió forint uniós támogatással épült Patyomkin-szállodáról, a Szocioblog szerzője, Vitrai...
Az Átlátszó munkatársa az oligarchák háttércsapatáról, és Mészáros Lőrinc gazdaglistás második helyezéséről is beszélt múlt héten a Klubrádióban. [sharedcontent...
Rádi Antónia a szerb Eliosról, Erdélyi Katalin a nemzeti tőkésosztály által elnyert közpénzekről nyilatkozott múlt héten a Klubrádiónak. Strómanokkal...