Egyéb

A kormányzati reklámokra költött milliárdokról beszélt munkatársunk a Civil Rádióban

 

A pénz jelentős része Rogán Antal ismeretségi köréhez vándorolt.

 

tudta_elofizetok

Előfizetőket keresünk – támogasd a független tényfeltáró újságírást havi 1000 forinttal!

 

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) 2016 második negyedévében 8,5 milliárd forintot költött reklámra – mondta el a Civil Rádió reggeli műsorában D. Kovács Ildikó, az Átlátszó újságírója.

Az NKH 2015-ben 25 milliárd forint értékű keretszerződést kötött a Csetényi Csaba tulajdonában lévő Network (korábban HG) 360 Reklámügynökség Kft.-vel és és Affiliate Network Kft.-vel, valamint a Kuna Tibor tulajdonában lévő Trinity International Kft.-vel, továbbá a MindShare Médiaügynökség Kft.-vel az állami intézmények kommunikációs feladatainak ellátására.

Csetényi – Rogán Antal szomszédja a budapesti Pasa Parkban – cégei 2016. januárig 5,1 milliárd forint közbeszerzést nyertek. Ezek a cégek egyébként azok, amelyek többek között az állami intézmények sajtómegjelenéseit is intézik, például ők szerződtek a Lokál nevű, Habony Árpádhoz köthető ingyenes napi- és hetilappal is hirdetésekre.

Kapcsolódó cikkek:

5,1 milliárd forint állami megbízást kaptak a Rogán szomszédjához köthető cégek

Ingyenes hetilap közpénzzel kitömve – mennyibe kerül a Lokál az adófizetőknek?

8,5 milliárd forintot költött reklámra 2016 második negyedévében a Nemzeti Kommunikációs Hivatal

A beszélgetés teljes egészében itt meghallgatható:

 

 

Ha tetszett a cikk

Előfizetőket keresünk – támogasd az Átlátszó munkáját havi 1000 forinttal! Függetlenségünk záloga a közösségi finanszírozás.

Megosztás